torsdag 31 januari 2008

Spelar du skinnflöjt?

I dagens lokalblaska fanns nedanstående annons. Funderar på att ringa och kolla om den finns kvar. Kanske man får provspela? Kan ju kanske vara intressant att ge bort i födelsedagspresent till någon?


Annars kan jag bara konstatera att jag är ohyggligt trött på allt vad magsjuka heter. Nu är det Manfreds tur att vara sjuk. Jag har ytterst lite medlidande att uppbåda då jag levt i magsjuketräsket i över en vecka nu, och detta gör att jag varken får träffa mamma, Anna eller träna de närmaste dagarna. Paska!

Lekte lattemorsa med Tessan idag. Det var hennes sista dag innan hon börjar jobba igen (ångest), så vi drack latte medan ungarna lät sig underhållas i lekparken. Mycket trevligt!




Och Minna har tydligen börjat med napp. Hon har haft den hela dagen, åt rätt håll, till och med! Hon sov med den i munnen förut, och faktum är att hon gör det även nu. Märkligt.


Så där ja, då har jag skickat iväg en ansökan om jobb till Ica Maxi. Borde kanske gardera mig och söka på Coop också?

6 kommentarer:

Tessie sa...

Åh, älsklingsungar!!

Tessie sa...

Kollade på hitta.se och han med skinnflöjten jobbar på Scania (varför är jag inte förvånad?!) ;-)

Anonym sa...

Skönt att se att Minna är på benen och pigg igen!

Skinnflöjt?! Skinn-flöjt? Hur sjuttsingen ser en sådan ut?!

Anonym sa...

Jag käner nästan inte igen lilla Minna längre så stor stor som hon är nu,det är lite pinsamt ju men det var länge sen jag träffade gumman

Puss Puss lilebror

Anna sa...

Pussunge!

Anonym sa...

Sötare unge får man banne mig leta efter! Måste vara lik sin snygga morsa ;-)