tisdag 22 januari 2008

Radhus

Okej, det där med att hitta nytt hem åt oss går framåt. I morgon följer Tessan med mig och tittar på radhus i området där jag verkligen, verkligen vill bo. Jag hoppas så mycket att vi får det radhuset. Problemet är bara att det i så fall blir ett triangelbyte, och att det inte bara hänger på oss, utan på de som idag var och såg på vår lägenhet. Är nervös över hela grejen nu, och kommer bli tvungen att kasta bajsblöjor i brevinkastet för den som eventuellt hindrar detta från att fungera.

Checklista inför resan till Göteborg med Minna:
Vandrarryggsäck lånad
Vattenkokare finns på hotellrummet
Fotbroms på vagnen fixad
Köpa termos (som det inte varit kaffe i) -FIXA
Packa tågbiljetter, barnmat, kläder, blöjor, välling, leksaker, halva bohaget -FIXA


Hmm...måste fundera på flera saker jag verkligen bör fixa...

Ah, jag är nervös över morgondagen. Jag vet ju redan nu att jag verkligen vill ha det där jäkla radhuset!

3 kommentarer:

Fula tanten sa...

Vad spännande med radhuset, håller alla fingrar och tår!

Anonym sa...

Håller tummarna för er med radhuset! :-)

Anonym sa...

det var jag som höll tummarna för er med radhuset..