söndag 13 januari 2008

Rättelse

Nåja, jag förhastade mig kanske lite, då...
Minna och jag åker till mässan och vi har tågbiljetterna klara nu. Grejen var att jag fick veta att en person jag fullkomligt avskyr skulle komma dit, att jag blir tvungen att träffa honom och försöka vara trevlig, och att Manfred och jag missförstod varandra lite en stund. (Vilket faktiskt var ett missförstånd, inte ett gräl) Nåväl, ibland blir det fel. Jag vet fortfarande inte hur i hela världen jag ska klara att inte spotta och fräsa på det äckliga, slemmiga puckot som kommer dit, men det blir ett problem jag får handskas med då.

Hade Tessan, Patric och Alvin på middag i fredags. Trevligt var det och sent blev det. I går turades jag och Manfred om att sova middag. Ack så skönt! På kvällen såg vi en så fantastisk film. Tårarna sprutade på mig, och jag hade nästan muskelkramp för jag spände mig så under en del scener. SE DEN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är detta äcklo?
Man blir ju nyfiken...*S* ;-)
Låter som ni haft en trevlig helg!

Anna sa...

Det är de rätta takterna! Kom ihåg "vem" du ska vara ;)
Du kan alltid ringa och avreagera dig till mig.
Lycka till!

Anonym sa...

Nu förstår jag inte... Skall inte jag med längre eller? ;)

Mian sa...

*s* Söta Henning! :-) Det var faktiskt inte dig det handlade om, tro det eller ej.