onsdag 23 januari 2008

Blää

Jaha, då har Manfred åkt till Göteborg för mässan och Minna blivit magsjuk. Underbart. Utan att gå in på detaljer kan jag konstatera att det är både kladdigt och illaluktande. En bebis kan heller inte förvarna och säga till innan det är dags att kräkas. You do the math... Kändes tråkigt att vara gräsänka redan innan magsjukeutbrottet, och nu känns det riktigt jobbigt. Dessutom försöker jag frenetiskt ignorera det faktum att jag själv mår lite illa.

Radhuset var verkligen det jag vill ha. Där ska vi banne mig bo! Och grannen som skulle ingå i triangelbytet har fortfarande inte bestämt sig. *suckar* Å andra sidan kan eventuellt mannen med radhuset tänka sig att byta rakt av med oss, så det ser hoppfullt ut. Fortsätt hålla tummarna, gott folk!

Och håll gärna en extra tumme för att Ungen snabbt blir pigg, så vi kan åka till mässan som planerat på lördag.

Inga kommentarer: