söndag 6 januari 2008

Helgens händelser

En mycket lyckad helg! I fredags kväll hade vi min käre svärfar över på middag. Igår var vi och fikade med Kia och Frank på stan en kort, men mycket tevlig stund. Efter det hennade jag mitt hår (nej, jag har inte blivit någon jäkla hippie, vet inte vad som flög i mig) och sedan åkte vi till Tessan, Patric och Alvin. Vi hade så trevligt, och var så inne i diskussioner så plötsligt var klockan halv två! Ett gott betyg till värdparet, minst sagt.

Idag har Minna åkt pulka, och hennes puckade föräldrar fick inte med någon kamera. Typiskt! Hur som helst, Minna gillade pulkaåkningen. Vi började väldigt försiktigt, men utökade med lite längre backe efter en stund. Oj, vad Minna gillade det!

Själv hade jag tänkt att leta fram mina täckbyxor och försöka åka presenning (vilket går fort som attan, ska ni veta) nästa helg, men nu verkar ju snön regna bort. Det är ju riktigt värdelöst.

I övrigt måste jag sätta mig ner och skissa på hur jag ska lägga upp vårens träning. Svårt att få ihop eftersom Manfred inte kommer hem förrän sent, som regel. Nåja, något kommer jag väl på.

Inga kommentarer: