torsdag 3 januari 2008

Pulkapremiär!

Idag köpte jag en pulka åt Ungen. Det har ju kommit (med 08-mått mätt) mängder av snö här de senaste dygnen.Skulle så inviga pulkan genom att gå med Minna i den till garaget för att hämta bilen (som jag skulle köra den korta vägen till gymmet eftersom jag inte kan cykla med sommardäck på cykeln innan de plogat). Minna satt ganska nöjd och mycket fascinerad i pulkan. Så skulle vi gå runt en lastbil som blockerade vägen och naturligtvis välte puleländet! Ungstackarn ramlade med ansiktet ner i snön. Efter det var hon inte lika nöjd... Snuttan. Nåja, vi gör ett nytt försök i morgon, och då hoppas jag kunna ta en bild på henne i pulkan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Mian sa...

Okej, om du säger det så...

Mia sa...

Damn, jag vill också åka pulka igen! =)

Anonym sa...

Vaxduk och hjälm! :D