torsdag 30 oktober 2008

Tragik på hög nivå

Normalt sett är jag den typen som gråter ungefär två gånger om året, i runda slängar. Under en graviditet blir det några fler gånger än så... Senast var det då Minna träffade Byggare Bob (jorå, helt sant. Där stod jag som ett miffo rörd, med tårarna rinnandes, eftersom min älskade Unge fick träffa sin stora idol). Dessförinnan var det nedanstående reklam som gjorde mig så beklämd att jag åtminstone blev ordentligt tårögd, dock inte av samma anledning.


Vem fan åker på sånt här? Kan bara vara ensamma människor/åldringar som är två hostningar ifrån döden. Samma typer som bryr sig om det faktum att Bingolotto fått ny programledare, åker till Gran Canaria och klagar på "utlänningarna" och köper vindoveraller på Coop


Bilderna är minst sagt dåliga, men jag har en ursäkt. Våra kameror var urladdade, så jag lånade Annas, och hade ungefär två minuter på mig att föreviga detta tragiska. Innehållet var det viktiga, inte kvalitén.

8 kommentarer:

Norrdalen sa...

App app app, inte förakta Rolf Berg och Torshälla nu fröken ;-)

Säg till om du ska harej en tomte, vi har närmare till Torshälla så slipper ni ta en bussresa ;)

Norrdalen sa...

App app app, inte förakta Rolf Berg och Torshälla nu fröken ;-)

Säg till om du ska harej en tomte, vi har närmare till Torshälla så slipper ni ta en bussresa ;)

Norrdalen sa...

Bara för det så råkade jag posta två gånger också, men det bjuder jag på!

Mian sa...

*fnissar* Tjat, tjat!

Stellan sa...

Va fan! Jag ska ju med på den där bussresan! Klart underskattat att diskutera Lokets glansdagar med ett knippe vibrerande russin.

Redaktörn sa...

En människa mer än andra har lärt mig om livet och människor. Det är Kjell Sveholm mer känd som Herr Wheeler-Dealer.
Detta understryker bara det han sagt.
Tänk detta ett steg längre; de som läser den där reklamen och kör på den är;
Folkvalda, människor med rösträtt, föräldrar, folk som skall bli föräldrar, utbildare, poliser, konsulter, beslutsfattare och de som väljer vad vi skall se på TV.

Fatta att det blir elände i den här världen.

Tessie sa...

Du kunde inta låta bli att blogga om det ändå ;-)

Lasse sa...

Torshälla är bra skit!!!!