tisdag 21 september 2010

Energiboosting

Vilken fantastisk känsla det är att känna att man duger! Att kunna ge sig själv en klapp på axeln och känna att det där, det där gjorde jag bra, är helt underbart. Känslan då man själv känner sig tillfreds, harmonisk och nöjd och samtidigt märker att andra tycker att det man gör är bra och viktigt...det är magiskt!

Idag har jag haft ett positivt jobbmöte och efter det fått göra av med lite överskottsenergi i spinsalen tillsammans med finJohannan. Jag är glad!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Äsch, FinJohanna, så säger du väl till alla dina påträngande lunchspinnande kanslister...*ler smått generat i all min falska blygsamhet*. Tack igen, inne på tredje sofftimman nu med gott samvete!

Mian sa...

Jo, så säger jag till allihopa! :-)

Själv har jag visserligen inte suttit så länge i soffan, men å andra sidan proppat i mig ost, choklad och vin som kompensation! ;-)