onsdag 15 september 2010

Att bli behandlad som en herrelös hund

Jag är lite arg idag, faktiskt. Bara för att du är inlagd på sjukhus och mår skit innebär det inte att det är okej att ägna dig åt mindfucking och strula till min tillvaro! Jag är inte din att använda dig av bara för att du känner dig ensam. det är inte okej att utnyttja en annan människas känslor/svagheter för att själv må bättre.

Gör inte så här emot mig igen om du inte tänker följa upp det, och följ inte upp det om du inte menar allvar. Jag vill inte återgå till det som en gång var, tro inte det, men bara för att hjärnan vet det innebär det inte att hjärtat fattat det.

Jag är stark nu igen och står åter stadigt. Min förtjänst, inte din. Respektera det och respektera mig.

3 kommentarer:

Fula tanten sa...

Word!

mammagumman sa...

Nej, så får man inte göra. Ta hand om dig Maria. Kramar och tankar.

Anki sa...

Yes! STÅ PÅ!!!