lördag 11 september 2010

All you need is love

Jag har haft en fin dag som innehållit bra umgänge både via telefonen och i min fysiska närhet. Att Viktor för första gången gått på pottan (och dessutom gjort det med framgång) är inte fy skam det heller...

Nu sitter jag dock här i soffan och inser att jo, jag vill ha lite romantik i mitt liv! Hur bär man sig åt? På riktigt, hur gör man? Rent spontant känns rädslan att få ett nej och risken att bli sårad så otäck att jag kanske hellre bara ska ignorera det hela fullständigt.

5 kommentarer:

Toril sa...

Ja hur f-- gör man?
Jag undrar också. Jag vill bara hångla och må bra:)
Kram

Carina sa...

Finns det igen på gymmet att hångla med ?

Mian sa...

Jo, visst finns det det. Fast det hjälper inte så mycket när jag ändå är för feg för att våga göra något åt det. Jag har, av och till, sedan i januari tittat åt samma person till, men kommer liksom inte längre än så...

Lotta sa...

Gillar din frisyr! Försökte få till något liknande hos frissan sist men hon lyckades inte riktigt... Men,men det kanske blir bättre nästa gång. :-D

Anonym sa...

www.e-kontakt.se
Där finns de nått för alla :)

Puss Mia/A