torsdag 28 februari 2008

Roligt liv

Vilket oerhört spännande liv jag lever! Kvällen tillbringas med att läsa korrektur betala räkningar. Hurra!

Har jag flyttpackat idag? Nej.

Har jag bakat inför kalaset? Nej.

Har jag haft en bra dag? Oh ja, jag har hängt med Kia och sedan tränat.

Är jag trött och kräkfärdig på artiklar av Sheriffen, artiklar om teknik, artiklar om fula, begagnade hojar och likande? Japp!

Matstrejkar Ungen? Jadå, och jag börjar få gråa hår.

I morgon står jag uppskriven som reserv på spinningpasset. Då människan i receptionen till slut behagade svara (efter att jag ringt typ tjugo gånger) var passet fullt. Om jag inte kommer med på spinningen kan jag köra gympa i stället, men konstigt nog hoppas jag på det jobbigare alternativet. Jag måste vara dum i huvudet.

Och nu väntar en artikel om Yamaha V-Max. *kräks lite i munnen*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar du inte V-Max? :)

Mian sa...

Inte då jag måste korrläsa en artikel om den som innehåller en massa, massa teknik och siffror. Och inte när klockan är alldeles för mycket och jag vill få göra kväll. Och annars har jag egentligen inte någon åsikt om den, har aldrig provkört en själv.