söndag 3 februari 2008

Min knasiga unge

Det tycks som om Minna faktiskt har börjat med napp, på riktigt. Lilla barnet.


Styrketränade igår förmiddag och lunchade sedan på stan med Minna,
Tessan och Alvin. Minna och Alvin tävlade i vem som kunde låta mest.
Det blev nog oavgjort. På kvällen blev det spontanmiddag hemma hos
Tessan, Patric och Alvin. Otroligt trevligt, även om Manfred inte mådde
så bra efter sin magsjuka. Nåja, så är det när man gängar sig med en
äldre man, de är helt enkelt lite klenare. Det blev inte extremt sent,
men tillräckligt för att få mig att vara småtrött hela dagen. Om man
blir som man umgås, så kanske börjar även jag bli en trött gamling,
precis som min man?

Nu ruttnar jag lite. Har försökt lägga upp en video, men det funkar inte. Försöker en annan gång. Är lite för trött för att krångla just nu.

Inga kommentarer: