onsdag 27 februari 2008

Jag vill hellre äta ett barn

Åh, jag bor i världens kaos! Packar den korta stund varje dag som jag har ork, Minna inte sover i vagnen och faktiskt kan roa sig själv. Det blir ungefär tio minuters effektivt packande per dag, det. Känns ju bra. På det sättet blir vi säkert färdiga i tid!

För övrigt blir detta, om jag räknat rätt, min artonde flytt. Det ger en genomsnittstid på 1.6 år per ställe. Hoppas på att kunna bo lite längre än så i nya huset.

I går var vi på bokrea, Tessan, jag och ungarna. Det blev en hel del böcker! Joyce Carol Oates, Astrid Lindgren, Jonas Ajvide Lindqvist, kokböcker och en hel del ytterligare. Och så den sötaste boken av alla; Jag vill hellre äta ett barn. Tänkte ge bort den i present till någon av Minnas kompisar, men den är för gullig för att ges bort!

Och Michael Bindefeldt kan slänga sig i väggen, här planeras 1-årskalas... Det kommer ju hur mycket folk som helst, verkar det som.

Inga kommentarer: