söndag 28 mars 2010

Trauma för en mor

En väldigt otäck sak hände härom dagen. Det var verkligen en hemsk sak, och jag mår fortfarande dåligt då jag tänker på det.

Min dotter slickade, slickade I tell you, på Åhléns skyltfönster! Det är så äckligt så jag vill gråta lite då jag nu återigen ser det framför mig. Några meter längre bort hade någon av stadens lite törstigare medborgare...hm...regurgiterat, kan vi kalla det. Regurgiterat rött vin, så det stänkt upp på väggen.

Varför gör hon så här? Är det något slags revolt? Är hon bara snuskig i största allmänhet? är hon verkligen min dotter eller blev hon på något sätt utbytt på BB? Frågorna hopar sig.

Blä.

Jäkla unge.

2 kommentarer:

Toril sa...

De putsar dem ofta säger jag dig då som tröst! För det hoppas jag att de gör för dig å din dotters skull...jag hade också fått panik....kram

Mian sa...

Töstade mig med just det, att det såg förhållandevis rent ut... :-)