måndag 29 mars 2010

Mentala styrkelyft

Mentalt lyfter jag ohyggligt tungt varje dag. Jag känner dock att jag längtar väldigt mycket efter att ha en vilodag, eller fler... Det är otroligt jobbigt att hela tiden kämpa för att hålla sig flytande. Att aldrig kunna känna att man har livet under kontroll, utan dagligen behöva må dåligt över bristen på pengar. Jag är så trött på det här! Jag orkar faktiskt inte vara stark hela tiden! Jag vill verkligen hitta ett till jobb nu, och herregud vad jag vill få ordning på livet.

Faktum är att jag är värd det. På riktigt.

2 kommentarer:

Toril sa...

Klart att du är värd det!! Jag fattar din frustration...det är så tärande att vara den som kämpar å ska vara stark å klara av en det ena en det andra...
Hoppas verkligen att jobbet du önskar dyker upp:)

Mian sa...

Tack, fina!