tisdag 9 mars 2010

Den fick oss med

Länge trodde jag vi skulle klara oss. Kände mig en liten aningens övermodig, det erkänner jag. I natt slog den dock till och tog brutalt ner mig på jorden.


Tror faktiskt inte att en magsjuka någonsin kommit så olägligt i mitt liv. Inte nog med oron med automatiskt medför att barnen uppenbart är magsjuka, på torsdag morgon åker jag till Lillsveds folkhögskola för att påbörja min spinledarutbildning. Ja, om jag inte ligger däckad i magsjuka då, det vill säga.


Fan.

3 kommentarer:

Toril sa...

Avslagen coca cola eller ett gäng hela vitpepparkorn kanske gör susen? Har hört att det ska hjälpa... hoppas att du slipper magsjukan!

Jenni sa...

Krya på er

Mian sa...

Toril: Vitpeppar ska intas i föebyggande syfte, men det finns nu här hemma igen. Tack för påminnelsen!

Jenni: Tack! Hoppas du klarar dig från att bli sjuk!