lördag 27 mars 2010

Karmapolering

Idag har jag försökt bättra på min karma lite, tror jag så här i efterhand. Först vardet ju Spinn of Hope, och jag landade på fem timmars spinning. Två timmar och fyrtiofem minuter på förmiddagen, och två timmar och femton minuter på kvällen. Utan överdrift kan jag ju tala om att den sista timmen var jobbig att ta sig igenom. Benen ville liksom inte längre. Men jag klarade det.

I kväll släckte jag alla lampor för Earth Hour, vilket inte alls kändes som en speciellt ansträngande sak att göra.

Nu är jag trött, trött, trött och ska lägga mig. Imorgon väntar jobb.

2 kommentarer:

Toril sa...

Shit alltså! Spinna så mycket...att du inte dog av tristess för det är vad skulle ha gjort..hahha..men nu snart drar jag iväg till gymmet för att danspass i mina nya träningskläder...ska bli kul!

Mian sa...

Mja, tristessen var väl det minsta problemet i sammanhanget. Men rumpan hoppade av kramp då jag var klar. :-)

Oooh, danspass! Kul! Avundas alla som kan dansa. Själv har jag precis nog med koordination för att klara av jympapass, längre än så kommer jag knappt. Jo, afro funkar, that´s it.