tisdag 2 februari 2010

Trög, trögare, jag

Undrar hur det kommer sig att jag, som åtminstone nästan är normalbegåvad, är så rysligt dålig på huvudräkning under stress? Utan stress är jag bara halvkass på huvudräkning, men med stress...jag är ett skämt, I tell you.

Det är inte ett problem i vanliga fall, men då jag jobbar och det är lunchrusning är det det. Imorgon måste, måste, måste jag skärpa mig... Att bara vara timanställd och inte prestera 100% går inte ihop. Känns inte alls så stressande... Min IBS är fin ikväll.

Nä, jag går nog och lägger mig nu...

3 kommentarer:

Johanna sa...

och det var inte under inverkan av någon särskild tisdagslunchgäst som hjärnan helt enkelt hamnade på fel spår?;)

Mian sa...

Om det ändå vore så väl. Nej du , jag ligger pyrt till...

Tessie sa...

Lugna, djupa andetag och tänk som jag sa igår så kommer det gå som en dans! OCH, se en kund i taget och inte hela kön som står och väntar..

PUSS gumman! Tänker på dig idag!