söndag 21 februari 2010

Run, Forest, run!

Efter en helt fantastisk helg, i sällskap av dem jag älskar mest av alla, har jag idag invigt mina nya snabba springskor. Jag är sjukt nöjd med löprundan! Det var -14 grader, skymning och helt magiskt. För inbitna joggare är det inte så imponerande med de fem kilometer jag avverkade, men jag är så stolt!

Tävlingsmänniska som jag är kommer jag ju från och med nu arbeta på att utöka rundan och minska tiden, men det är ju så jag fungerar. Under tiden gläds jag åt det faktum att knät kändes bra, lungorna höll och att konditionen inte var några problem alls.

4 kommentarer:

Johanna sa...

GRYM du är:)!

Och hur går det med "den flygande Italienaren"? ;)

Mian sa...

:-) tack!
Jodå, jag lyckas trycka ifrån så hela kroppen lyfter, och kan göra så ett par armhävningar igenom. Höjden måste dock jobbas lite på... Ännu är det typ tre centimeter, så det är en bit kvar. ;-)

Toril sa...

Heja dej! Jag står bredvid spåret å hejar på:)

Mian sa...

Sånt gillas! Tack! :-)