fredag 5 februari 2010

Pärlor för svin

I helgen är det dags för Gymdagarna på GIH i Stockholm. Jag ska bo på Hotell Anglais och hänga med en massa härliga gymmänniskor. Det känns dock väldigt mycket som att kasta pärlor åt svin då jag med mitt dumma, dumma knä inte kan delta i ett enda av alla roliga träningspassen. Helt värdelöst! Visst kommer det vara en massa intressanta föreläsningar också, men det är faktiskt inte samma sak. Åh, så jag önskar att vakna upp imorgon med ett helt knä, men chansen för det är minimal.

Idag var jag med Tessan och alla barnen igen och utfodrade änderna. Solen värmde. Den värmde! Våren är på väg, snart, snart, snart!

4 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas att det blir trevligt och intressant i alla fall... Krya krya på knät.

Anonym sa...

Hej och riktigt trevligt i huvudstaden!Inte visste jag att Du skulle hit!Hoppas att det går bra!Krya på Dig med knäet hälsar mor

Camilla sa...

Hoppas du haft en kul helg trots dumt knä!
Vad är det för utbildning du ska gå på?

Toril sa...

Ja det är den! Å vi längtar!!