fredag 12 februari 2010

Det är ett roligt jobb och någon måste göra det

I morse klev jag upp 4.45 för att hinna med en morgonpromenad innan det var dags för min andra dag på Bommersvik. Det är så otroligt trevligt där, och vilken ynnest att få arbeta på ett så vackert ställe! Jag blir lite trött i benen av att stå upp i åtta timmar, men det är det värt. Jag trivs så bra där, och hoppas verkligen verkligen att få vara kvar där, helst på en utökad tjänst. Vi får väl se hur det går.

Barnen rosslar och hostar, och själv har jag sedan ett astmaanfall igår otroligt jobbigt att andas. Ändå har jag tagit så mycket medicin att jag skakar som en ittioårig Parkinsonpatient. Inte alldeles optimalt.

2 kommentarer:

Toril sa...

Du är morgonpigg du:) heja dej säger ja!
Tänk om man vore så alert...å vad kul att du trivs på ditt jobb det är ju så viktigt. Allt gott:)

Tora sa...

Alltså, 4.45 räknas inte som morgon ens tycker jag, det är mitt i natten =)