torsdag 25 februari 2010

Måttlighet är en dygd...

Och jag är odygdig... Dagen har bestått av träning, jobb, mer träning och godis (fast det inte är lördag! Aja baja!). Inledde med att springa en halvmil i morse vid femsnåret. Hade is i ansiktet då jag kom in! Efter en lång men bra jobbdag och snabb mellanlandning hemma, åkte jag till gymmet för ett afrodanspass. Underbar energikick för en trött småbarnsmamm! Sedan var det dags att gymvärda, efter en stund i repan. Körde ett riktigt bra rygg- och bicepspass och pratade med några av våra fina motionärer.

Nu är jag dock trött. Riktigt trött. Ska bara packa lite inför flygningen till Helsingfors imorgon. Begravning i helgen. Har redan dödsångest inför flygresan, upptäckte jag på väg hem från gymmet. Det är jobbigt att vara neurotisk.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Ska tänka på dig lite extra nu i helgen...kram!

mammagumman sa...

Det kommer att gå fint. Fast jobbigt. Kram Anna

Anonym sa...

vart tränar du? jag har oxå varit på afrodans det e jätte roligt.. kram och lycka till med din resa

Mian sa...

Tack fina ni.

Vida: Friskis&Svettis. Ja, det är jättekul! Den här gången var det ett gästpass, men en kompis till mig börjar ledarutbildningen nu med mig, och hon kommer börja leda afrodans då hon är klar. :-) Kram