måndag 11 juni 2012

Lynniga åbäke!

Jaha, och så bestämmer sig nyckeln och bilen för att de plötsligt tänker vara kompatibla med varandra igen, alltså. Så stört! Plötsligt, efter en massa krånglande, öppnar sig centrallåset och bakluckan precis som vanligt. Fast jag vet, jag VET! att det inte kommer vara så hela tiden. Detta är bara för att invagga mig i falsk säkerhet. Jag vet att då det är som allra mest olägligt kommer eländet stöka igen, och då sitter väl både hund, barn och semesterpackning inlåsta. Skitbil. Lynniga, jäkla skitbil.

2 kommentarer:

Fru Egeland sa...

Om det är till någon tröst så har Stellan kodat om nycklarna till sin franska bil 2 gånger...
Jag som kör amerikanskt har aldrig gjort det!

Killing Weakness sa...

Förlåt men jag kunde inte låta bli att asgarva till slutet i inlägget. Se till att dina barn vet hur man låser upp bilen inifrån så ska det nog lösa sig. =)