fredag 31 december 2010

Tack 2010, välkommen 2011

Det har på det hela taget varit ett bra år, måste jag säga. Visserligen blev jag hundlös i början på året, men sedan har saker och ting ordnat till sig bättre och bättre. Skilsmässan är helt färdig, bostaden står på mig, jag har ett jobb jag trivs med, jag är färdig spinningledare och tillvaron känns synnerligen harmonisk på alla sätt.

Och dessutom tror jag stenhårt på 2011, det känns som en bra sifferkombination som säkert innebär ett väldigt bra år. Jag ska jobba aktivt för att det blir så för barnen och mig.

Tack 2010 och varmt välkommen 2011!
Gott nytt år!

2 kommentarer:

Toril sa...

Gott å läsa vännen! Du gav mig precis lite hopp..jag har en skitdag idag..känner mig depp...men det går väl över..KRAM!
Ps. ursnygg färg på håret förresten! :)

Mian sa...

Stor varm kram till dig, Toril!
<3
Kram och tack för komplimangen!