söndag 26 december 2010

Julfirandet

I stort sett var det just så här som Anna beskriver det, vårt julfirande. Så, och med en hel del promenader, hundbesök, skridskoåkning för Minnan och absurt mycket hostande och snorande från mig.

Ikväll är jag hemma och hostar lungorna ur mig istället för att vara på Dekadance och festa loss i min nya fina latexklänning. Känns som en rejäl felprioritering det, måste jag säga. Hoppas det är värt det så jag blir frisk någon gång. Det känns helt värdelöst att inte kunna träna nu. Jag börjar förvandlas till Jell-O!

3 kommentarer:

Anna sa...

Mm, det var en mysjul. Men:

Dagens tips, dagens tips, la lalala la, dagens tips:
Ha andra färger på länkar, annars ser man inte att det är en länk.

Puss.

Mian sa...

Mäh! Det ÄR ju en annan färg än brödtexten, eller vad menar du? Jag vill ju att det ska vara snyggt också...

Puss!

Anna sa...

Nej det är bara en annan färg än brödtexten när man klickat på den, eller håller muspekaren över. Inte annars.