tisdag 14 december 2010

Hur man bygger bebisar

Förresten så kan det börja bli dags att börja berätta så smått hur saker och ting funkar. För ett år sedan frågade Minnan vem som byggt henne, och nöjde sig med att det var jag och hennes pappa som gjort det, och som byggt Viktor (visserligen följde några ytterligare frågor om vem som byggt mig och vem som byggt pappan och så vidare). Nu frågar hon alltså hur man bygger bebisar...

Hur jag löser det hela? Jag läser (men ännu så länge bara valda delar och väääldigt basic)!

3 kommentarer:

Fru Egeland sa...

Och svaret Mia, vi vill veta hur du svarar ;.)

Kajsas skolklass sa...

Kan man anlita dig när dessa frågor dyker upp? Du som nu har erfarenhet av såna frågor nu menar jag. Om A frågar om något år så säger jag -"det där får du ta med tant Mia". Okej?

Camilla sa...

Bästa boken! (Jag är så glad att jag fann min på loppis, den vi hade hemma som små blev säkert sönderläst.) ;-)