måndag 28 september 2009

Sjukt är bara förnamnet

Ååååkej... Nu fattar jag varför alla skriver om den där otäcka ankan. Klarade av att se ungefär två minuter av det där innan jag var tvungen att göra något annat. Människan (eller vad man nu ska kalla det där) är ju fullständigt skrämmande, och det faktum att hon har barn gör det hela ännu värre.

Annars önskar jag att jag bara en endaste liten gång skulle kunna få sova igen lite. Så här mycket back på sömnkontot har jag aldrig legat, och jag hoppas det går över snart.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Skrämmande också att hon får bre ut sig i alla medier. "Uppfriskande för jämställdhetsdebatten" my ass! Sen när är damm och mossa uppfriskande?

Ja hej förresten, jag bloggar jag med och hittade dig här!

Mian sa...

Ja, att det skulle vara UPPFRISKANDE med denna otäcka anka från helvetet kan jag ju inte riktigt begripa. Det är ett mysterium, minst sagt!

Hej, förresten! :-)