söndag 27 september 2009

Helgbestyr

Helgen har varit riktigt bra, måste jag säga. Barnen har umgåtts med Manfred och jag har tränat (fast bara igår, för i natt hade jag ont i halsen IGEN), varit flyttgubbe, plockat blåbär och kantareller och haft det förhållandevis bra överhuvudtaget.

En tanke som slog mig är att jag faktiskt gillar att vara flyttgubbe. Så länge jag själv slipper flytta alltså, för det är verkligen så fruktansvärt drygt! Men annars, det är riktigt roligt. Man får arbeta med kroppen samtidigt som man umgås med vänner på ett helt prestigelöst sätt. Inte alls dumt.

Nu är jag leds på att vara förkyld. Längtar efter att komma igång med träningen igen. Ska inleda med konditionspass i en vecka och sedan köra på som vanligt, så fort min kropp behagar bli av med denna förkylning!

Inga kommentarer: