tisdag 24 februari 2009

Ohurra för mig

Idag har jag syndat. Till lunch åt jag en sjukt stor och obeskrivligt fet portion av raggmunk med fläsk. Det var såååå gott, men inte det smalaste jag kunde ha ätit. Och som om det inte vore nog har jag nu provsmakat mina havreflarn och ätit en kekchoklad. Riktigt illa. Kunde det inte ha räckt med lunchen? Var jag verkligen tvungen att äta sötsaker också? Gott var det i alla fall, och visst jag har styrketränat och tagit mina vanliga promenader, så det borde inte vara någon fara.

Så, nu styr vi in godståget Mia på rätt spår igen.

*styyyyr*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ähh! Du som tränar som en tok och gååår och har dig! Du behöööver denna typ av energi!!

Mian sa...

Jo... Jag vägde ett kilo mindre i morse, efter att ha ätit mer de senaste två dagarna. Så där löste jag ännu ett mysterium. ;-)