söndag 15 februari 2009

Likheter och olikheter


Minna är tydligen en kopia av Manfred, enligt typ alla. Viktor är lik... boxaren George Scott! Det fick jag veta igår. Efter en googling på bilder kan jag inte annat än att hålla med. Jätteskumt, men de ärverkligen lika. Se och bedöm själva!

Okej, inte den bästa bilden på någon av dem, men till och med här syns ändå en viss likhet

Och så skänker vi en extra tanke till en sjuk liten pojke och hans familj. En annan av Minnas favoritpojkar är rejält sjuk, och tankarna finns hos honom och föräldrarna mest hela tiden. Barn ska vara friska!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja faktiskt Maria! De liknar varann litegrann!! Men vilket roligt inlägg...skrattar här bakom skärmen...! : )))

Anonym sa...

Han ær ju en riktig liten goding!

Mian sa...

Mammagumman: Vem av dem syftar du på...? ;-)

Stellan sa...

Spooky! Det där kan bara inte vara en tillfällighet. Men jag tror å andra sidan att Scott får mer brudar än Manfred så för Viktors skull är det bara positivt.

Anonym sa...

Din gullunge förstås!

Mian sa...

Stellan: Manfred får KVALITET före kvantitet nuförtiden. Och det är fan inte kattbajs! Men ja...om mängden brudar ger bättre livskvalitet så är jag med dig! :-)

Mammagumman: Jag ville bara se dig skriva det. ("höra dig säga det" funkar ju inte) ;-)