måndag 2 februari 2009


Ikväll har jag lagt mig tidigt. Under dagen har jag varit ett under av effektivitet. Har hunnit med att promenera nio kilometer, vara i lekparken med Tessan och våra barn, städa, dra Minna på snow racer medan Viktor sov i sjalen, laga mat och tyvärr även ha typ hundra konflikter med min älskade galna dotter. Att en liten människa kan ha så mycket egen vilja, humör, idéer och vara så envis! Jag älskar henne, men hon gör mig galen ibland. Och ännu är Viktor en liten bebis, men snart har jag två trotsmonster. Jag bävar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin tröja lilla ungen har, vem kan möjligen ha så bra smak? ;-)

Mian sa...

Ja, eller hur? Förbannat välklädd unge, faktiskt! Och stor! På fem veckor har han gått upp ett kilo, och typ sju centimeter på längden (om jag minns rätt just nu, kan vara mer). :-)