torsdag 12 februari 2009

Kärleksbombar Odd Molly

Just nu har jag ett så enormt begär efter kläder från Odd Molly. Finns få saker som jag så gärna skulle ha nu, som en fin blus eller tunika från OM. Vill ha, vill ha, vill ha!
Den vill jag ha.
Och den vill jag verkligen ha!
För att inte tala om den här!
Och den här!

Förresten så har jag en grym träningsvärk efter gårdagens benpass. Jösses, jag går som en gammal tant. Idag körde jag överkropp och rygg, det kändes bra. Är väldigt nöjd med att inte ha tappat styrka under de veckor jag hag för gravid/nyförlöst för att kunna träna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den vita, andra uppifrån var helt klart finast!

Kanon att du tränar, själv borde jag men har helt tappat orken..och jag har inte ens fött barn..bara blivit lat...

Tessie sa...

näst sista är klart en tessantop :-)

Anonym sa...

Ni har fel, det står faktiskt mitt namn på allihopa! ;)

Längtar tills jag faktiskt har en chans att komma i dem dock. Är toktrött på toppar för stor mage.