fredag 20 februari 2009

Livskvalitet, minsann!

En skvätt vin, lite 85% mörk choklad, en bok och en jacuzzi med skumbad vad mer kan man begära en fredagkväll? Jo, att dessutom få avnjuta detta ensam, ifred, i lugn och ro. Det, mina vänner, är livskvalitet!

Att jag dessutom fått leka i vintersolen med Minna, snusa sötpojke, träffa en gammal kär kurskompis och slutligen fått hit mamma gör att detta varit en lyckad dag. Och så är huset nystädat. Yei me, igen!

Och dagens motion: 14 km promenader. (Jag kan nog sluta mäta mina promenader nu, och bra konstatera att ja, jag går tillräckligt mycket.

1 kommentar:

Tessie sa...

Lät ju hur skönt som helst..
Själv somnade jag då Patric läste saga för Alvin :-D var bara uppe för en kopp te, hade planer för vin men det får vänta tills ikväll.

Hörs sen!!