fredag 13 november 2009

Urladdat batteri

Känns som att något är allvarligt fel när man känner extrem motvilja inför att öppna sin mail, eller hur? Ja, och ändå sitter jag här och dricker mer vin än jag egentligen har lust med, bara för att orka kolla vad som finns i inkorgen. Kanske kan jag låta bli det ett par dagar till? Jag har liksom inte energi för onödiga konflikter och intriger, men det tycks inte alla ha förståelse för.

Nåja, dagen har varit fylld med roliga aktiviteter. Vi har varit på kyrkis i underbart sällskap, på promenader, i lekparken och lekt inne. Det är så härligt att få hänga med barnen och leka, få saker gör mig så lycklig.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det där låer skitjobbigt. Tänk om man som gåsen kunde låta allt överflödigt och onödigt rinna av en? Men hjärtat och hjärnan jobbar ihop, då blir vi sårbara. Och mänskliga. KRAM!

Mian sa...

Mja...hjärtat har nog inte så mycket med saken att göra... Eller...nej, inte på så sätt. Det är helt enkelt en sådan sak som jag inte orkar lägga tid och energi på just nu, eftersom det är så mycket med mig, familjen och allt det privata. Du vet, liksom. ;-) Eller för att tala i klartext; mellan mig och X är allt så bra det bara kan vara utan att vi vill vara gifta med varandra. :-)
KRAM!