söndag 29 november 2009

Dagen efter


Trött? Sliten? Japp! Däremot är jag väldigt nöjd med gårdagen ur flera aspekter: det var härligt att få umgås mer än vanligt med en kär vän, det var väldigt roligt att få vara lite piffig för en gångs skull, och det var oerhört bra för självförtroendet. Fick komplimanger för ett helt år framåt, möjligen två. Nästa gång hoppas jag på att kunna slappna av mer angående barnen och kunna ha ännu roligare. Övning ger färdighet! Idag var det familjejympa, bicepspass och spinning. Får jag gå och lägga mig nu, tack?

2 kommentarer:

Sanna sa...

Vackra ögon och snygg sminkning!

Mian sa...

Åh, tack! Sminkningen ser rätt bra ut på bilden, men jag var inte helt hundra nöjd. Nåja, det var länge sedan jag sminkade mig annat än väldigt vardagligt. Får öva upp förmågan igen. :-)