lördag 7 november 2009

Spännande spinning

Förutom en rolig, vild och galen afton som troligen genererar i hörselskador för samtliga inblandade har jag ju varit på spinning idag. I tre timmar och femton minuter. Det kändes. Mest bra, fast väldigt svettigt. Och attans vad roligt! Känns rätt sjukt att vara inne på tredje timmen och ändå le från öra till öra, medan svetten rinner.

Vis av erfarenheten från förra gången hade jag nu laddat mina vattenflaskor med vätskeersättning, och dessutom hade jag med mig ombyte. Klokt där! *klappar mig själv på axeln*

Har jag förresten påpekat att jag älskar Friskis&Svettis?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lät som ett trevligt pass!
Har du inte varit förkyld? För att köra ett sådant pass direkt är inte det mest smarta draget trots att man vill komma igång.... Det har jag sura erfarenheter från...
Hur går det med jobbsökandet annars?
:o) Sara

Tora sa...

Tre timmar? TRE timmar?!? Det är ju inte rimligt nånstans. Imponerande!

Mian sa...

Mimsan: Ja, det var roligt. Tja, det får vi väl se... Visst har jag varit sjuk, men jag håller ju rätt hög intensitet normalt, och även under förkylningen har jag promenerat en hel del. Om man normalt tränar mycket och ser till att bli helt frisk innan man kör igen är det nog ingen större fara. Men vi får väl se :-)

Ingen har väl direkt jagat mig med ett drömjobb, men jag letar på- Tack för omtanken.

Tora: I know! :-) Tack!

Anonym sa...

Att köra ett tre timmars konditionspass som första pass efter förkylning är dumt. Jag vet som har tränat på elitnivå. Ta in och tänk till. Jag skriver detta för att jag vill att du ska hålla dig frisk.

Anonym sa...

Jaha, eller strunta i icke ombedda råd och kör på ditt eget vuxna omdöme! Det blir min icke ombedda kommentar till ovan;)! Du ser förövrigt oförskämt pigg och fräsch ut efter sömnlösa nätter och förkylning!

Johanna sa...

Det var inte meningen att jag skulle vara anonym där - det är jag som skrivit ovanstående..ROOKIE som jag är;)!

Mian sa...

Johanna: :-) Tack&kram!

Mimsan: Den kommentaren får stå för dig. Min dumhets vara eller inte vara får du tycka vad du vill om, men faktum är att jag är vuxen. Jag är ganska säker på att jag faktiskt kan ta hand om mig själv, och att jag är kapabel att själv ansvara för min träning. Tack igen för omtanken, som dina ord verkligen utstrålar...