torsdag 5 november 2009

Konversation i afton


-Nämen, sitter du här Manfred?
-
-Kan du inte ta på dig byxor åtminstone?
-
-Jag trodde du skulle träffa barnen först på lördag?
-
-Hur är läget annars då?
-

Tja, det funkar ungefär lika bra med Pappadockan som med äkta vara, vi har rätt givande samtal vi med. Får se till att tacka Manfreds mamma för substitut-Manne vid tillfälle. Nej,vänta! Dockan är ju Manfreds! Hon hade ju gjort den och gav den till honom! Ja, ja...han får väl tillbaka sin docka då.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag skrattar så jag kissar på mig, vlket roligt inlägg! det där är vad som i litteraturhandböckerna beskrivs som svart humor. Du är för skön!

Anonym sa...

Hahahahahaha!:D

Tessie sa...

Åh, helt underbart! Tänk så mycket skratt och glädje den där dockan givit er familj och oss andra i dockans omgivning också för den delen :-D

Mian sa...

Ja...det råder ju lite delade meningar om det där med min humor, och pappadockans rolighet...men jag är glad att det finns de som uppskattar det hela! :-)