söndag 22 november 2009

Härligt hektiska helg!

Vilken underbar helg vi haft!

Den längre versionen fås här: I fredags var barnens faster här en stund, och sedan kom Anna. God mat, vin och häng. I går gick vi på långpromenad efter en långfrukost. Sedan gick vi till stan, och det var ju lite intressant. Avspärrat tyd en tredjedel av gågatan, orsaken var antingen rån eller bombhot, eller möjligen en kombination av båda, fick lite olika information. Spännande.... Vi åt lunch, jag lämnade min cv på två ställen, och sedan gick vi hem. Jag tvättstugade med så där en trettio kilo tvätt igen. Sedan åt vi mat och hängde med barnen, lade dem, drack vin, spacklade väggar, pratade massor och hade det bra.

Idag var det långfruktost igen, fick hjälp med diverse saker (vad mycket man hinner med då man är två vuxna, helt sanslöst!), promenad och sedan vinkade vi tyvärr av Anna som åkte hem. Åkte med barnen på familjejympan sedan (inga fler prickar, symptom eller konstigheter med barnen). Det var så roligt! Äntligen lyckades vi ta oss dit! Jag återvände senare för ett bröst- och bicepspass tätt följt av spinning. Härligt!

Den korta versionen fås här: Helgen var väldigt bra. Vi har gjort massor.

1 kommentar:

Johanna sa...

Vad skönt att ni är friska! Och vad kul att ni kom iväg på familjejympan - jag längtar tills vi kan ta med Tyran!

Det låter som en toppenhelg! vi ses i veckan gissar jag..?