söndag 15 november 2009

Söndagssysslor


Har fått hjälp att jämna till det som blev kvar av mitt hår efter gårdagens framfart med saxen. (Tack Tessan! Fick faktiskt flera komplimanger sen!) Jag har ätit tusen kakor hos xsvärfar som fyllt år. Jag har tränat bröst, biceps och sedan spinning. Nu försöker jag natta om en liten stackars flicka som har så jobbigt med hosta ikväll att hon inte får sova. En rätt bra dag även om kvällen kunde avslutas bättre. Nåja, slipper vi Huddinge i natt så är ju det något att glädjas åt.

4 kommentarer:

fru Egeland sa...

Du verkar ha haft fullt upp idag. Vi tog bara en snabb tur till Södertälje medans barnen var hos sina kompisar. Kommer gärna förbi en annan gång!
Kram

mammagumman sa...

Strunthosta. Äntligen har den lämnat vårt hus för denna gång. Barnen sover utan hosta...och jag med. Hoppas skruttan är frisk snart igen. Så nyfiken jag blir på ditt hår...kommer jag känna igen dig ;)

Anonym sa...

Va söta ni är båda två!Du är en fantastisk mor !Tänker på er varje dag!Hoppas hostan släpper sig snart!Kramar från mummi

Mian sa...

Fru Egeland: Nästa gång hälsar ni på, okej? :-)

Mammagumman: Glad för er skull. Skönt! Och jadå, även med supersnagg känner du säkert igen mig! :-)

MummiMamma: Tack och puss på dig! Vi längtar efter dig.