torsdag 12 november 2009

God natt


Dagen har visserligen varit väldigt bra med spinning, promenader och underbart sällskap på Barnens Hus. Men nu är jag trött. (som synes) För lite sömn, för mycket sjukdomar (astma för barnen, IBS för mig), för mycket saker att tänka på (förutom det uppenbara med skilsmässan i sig, även det juridiska, ekonomiska och boendet). Information overload. Jag nattar mig tillsammans med Minna ikväll igen. Med två insomningstabletter måste jag väl ändå kunna somna? I morgon ska jag ringa min läkare och prata sömnproblem. God natt!

2 kommentarer:

anki sa...

Jag vet precis hur det är att inte sova/somna! Och jag har inga barn som väcker mig när jag väl har somnat, det måste vara stentungt. Hoppas läkaren har något vettigt att säga till Dig...för att inte sova tillräckligt håller inte i längden...Vi blir tokiga av det...!!

Mian sa...

Jag ringde inte läkaren *skäms* Du har så rätt i det du skriver, men jag orkade liksom inte ta itu med det idag. :-/