torsdag 6 december 2012

Blod och tårar är lika tjocka

Du har inte hörts av annat än via sms på ett år. Du bryr dig om dig själv, inte de du borde bry dig om och vilja skydda. Du valsar tillbaka in i våra liv som om inget hänt, som om du alltid funnits där och varit en fin, ansvarstagande, stöttande, kärleksfull, trygg människa och du förväntar dig att allt ska vara som du vill. Det funkar inte så. Jag kommer inte släppa in dig. Jag kommer inte låta dig göra mot mina barn som du gjorde mot mig. Du fick någon jag älskar att gråta igår, och jag lovar dig att om du får mina barn att gråta, då kommer jag få dig att gråta, på ett eller annat sätt. Du ska inte få komma åt mig på samma sätt som tidigare, och fan ta mig om jag låter dig komma åt dem jag älskar. Du har gjort nog skada. Det räcker så.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar som vi båda skulle ha glädje/nytta av att ha någon som lyssnar.Jag ställer upp.

Mvh

Anonym sa...

...och utanpå också så klart....

Mvh