fredag 22 oktober 2010

Så hur gör man, då?

Åh, jag kan inte ens skriva ett vettigt inlägg ikväll! Så mycket jag vill skriva, så mycket jag skulle vilja få ur mig, så mycket i mitt huvud. Men. Jag kan inte sätta ord på det. Förlåt. Det var inte sant. Jag ljög. Visst kan jag sätta ord på det. Men jag ska inte. För kanske läser du och missförstår. Kanske läser du och... nej, jag kan inte skriva mer nu.

Hur gör man? Hur samlar man mod till att ta reda på saker man kanske inte ens vill veta?

Uppdatering 23.10 kl 06:09: Man gör det bara ändå. Sedan väntar man.

3 kommentarer:

fru Egeland sa...

man får inte göra sin bloggläsare såååå nyfikna!

Mian sa...

Jodå, det får man faktiskt visst. Det har jag läst någonstans att man får. :-)

fru Egeland sa...

Okey då, men då får du stå ut med att jag spekulerar med mig själv, jag har ganska livlig fantasi ;-)