måndag 30 juni 2008

Snabbrapportering

Sitter här och hukar mig bakom en av bibliotekets datorer. Den ynka kvart jag får sitta här är sedan länge över, och nu gäller det att vara snabb.

Är tillfälligt inne i civilisationen och hämtar föda och lite kunskaper om omvärlden, innan det är dags att bege sig tillbaka till vildmarken. Vädret är ingen höjdare, och vattnet har som kallast varit drygt tio grader, det är ett tveksamt nöje att bada då. Men det gör man i alla fall, eftersom det hör till! Och njuter av att vara här, det gör jag också.

Skulle vilja skriva mycket mer, men kan inte just nu. Däremot måste jag bara berätta att både Anna och jag skulle vara Hjärter Dam i kortleken om vi var tvungna att välja, och vi båda skulle gänga os med Klöver Kung i så fall. Hjärter Dam är sötast, och Klöver Kung minst anskrämlig och så får man ju inte bortse från statusen, då. Idel djupa diskussioner och tungt filosoferande här, alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar efter dig och våra samtal. Kram