torsdag 5 juni 2008

Katten också!

Nä, jag tycker verkligen att katter är snuskiga. Jodå, även jag har varit kattägare, så jag vet vad jag pratar om. De må vara vackra och kanske, kanske lite coola ibland, men de är fan äckliga också. Om vi mot all förmodan någonsin skulle skaffa katt skulle vi bo långt ute på landet så katten kan jaga råttor och inte behöver någon vidrig låda. Hur äckligt är det inte att behöva rensa och rota i en kattlåda full med piss och skit? Och stanken, stanken! Blääää. Och så ligger de lata kattkräken och sover överallt och hårar ner till förbannelse. Nej, jag vill inte ha katt.

Kvällens roligaste var kvällens spinning (någon som minns vad jag skrev om mina första spinningpass?) som råkade vara ett extralångt pass med enbart schlagermusik. Jag gillar verkligen F&S, det är så skön mentalitet där.

Inga kommentarer: