tisdag 17 juni 2008

Mobiler och mobila jag

Dagen har mest ägnats åt motion, känns det som. Det har blivit en hel del av den varan; styrketräning (1 timme), promenader (3 timmar ungefär) och spinning (75 minuter). Okej, det blev inte så många timmar, men det räcker gott och väl, inte sant?

Och så köpte jag en ny mobil idag. Den jag haft senaste tiden har ju bara fungerat hjälpligt då den själv känt för det, eller något. Gillar dock verkligen inte att ha abonnemang med bindningstid, det känns alltid lika ångestladdat första timmarna. Nu ska jag liksom ha den här telefonen med tillhörande abonnemang i 18 månader. Tänk om det är värdelöst, då? Som sagt, det är banne mig ett stressmoment. Är dock glad att de jag pratar oftast och längst med, Tessan och Sofie, har samma operatör, det gör det hela avsevärt mycket bättre.


Min nya lur är i varje fall ganska snygg, och behaglig att syssla med. Min första Sony Ericsson, faktiskt. Spännande. Och ja, det händer faktiskt inte så mycket annat spännande i mitt liv, så det här är faktiskt lite spännande på riktigt!


Sex dagar kvar till vi åker. Hurra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Minst tio dagars ångestvecka skall det vara på konsumentimpulsköp!