söndag 2 mars 2008

Ett år


Tiden går så fort när man har roligt. Idag fyller min älskade Unge ett år. Detta firades med kalas där nästan alla vänner och släktingar kom. Tyvärr var det ett visst manfall på grund av diverse sjukdomar och jobb. Hur som helst blev kalaset lyckat och högljutt. Vi var sammanlagt omkring fyrtio personer, om jag inte räknat fel!

Ljudet, ja... Allt vi filmade idag, och allt vi filmat de senaste dagarna blev helt utan ljud. Någon hade missat att ställa om kameran efter mässan i Göteborg, så nu har vi en stumfilm. Behöver jag säga att jag är så vansinnigt ledsen över det?

Kalaset var som sagt lyckat, i varje fall och Minna blev ordentligt uppvaktad av en massa underbara människor. Hon fick fina presenter också, men bästa var nog ändå att få leka med kompisar och träffa nästan alla nära och kära. Hon slocknade som ett ljus på kvällen. Själv njöt jag av att få träna och jobba bort lite av helgens tårtätande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att ni överlevde kalaset, vilka fina bilder på Minna, hon är verkligen söt som socker den ungen. Och vilken cool klänning ;-)