torsdag 6 september 2007

Ugly as fuck

Jaha, så är jag då inne i ett sådant stadium att jag blir lite gråtfärdig av min egen spegelbild. Okej, jag är knubbig, rund i kanterna, tjock, fet, mullig, rultig-kalla det vad du vill. Det jobbar jag på och kan därför acceptera (även om det kommer ta ungefär 170 månader om jag fortsätter i samma takt som jag gjort denna vecka). Men vad i h*lvete är det som pågår i mitt ansikte?! Outbreak 2, the virus takes my face, liksom. Finnar till förbannelse och något eksemliknande otyg runt ögonen. Såg ut så i våras också, alldeles röd och uppsvullen kring ögonen. Orkar inte vara så jävla ful.



Tröstar mig med att jag tydligen kan göra jäkligt fina barn i alla fall. Och att jag har en förbannat snygg Hulstertröja.

4 kommentarer:

Dan (gearhead) sa...

"Me Tarzan Want You Hulster Tröja"
Vill ha en också.
*avis*

Anonym sa...

Tycker att du är alldeles underbar även utan Hulstertröja, älskling... ;-)

Fula tanten sa...

Skärp dig nu!
Du är underbar, precis som du är!
Så det så.

Anonym sa...

Lyllos dig, om det skulle vara på mig skulle ingen märka om så 90% av min skönhet försvann.

Inget av det du anger känns som särskillt permanent heller.

Le istället, Ja precis så! SÅ ja! JA, DÄR! :)

Nuså, då var allt återställt igen! :)

/H