fredag 7 september 2007

TV-lus

Fan, jag är verkligen gift med en TV-lus av dignitet. Känns lite jobbigt eftersom jag själv är helt ointresserad av att sitta och slötitta på dumburken. Ungen sover, och då skulle man ju kunna tro att maken ville umgås. *muttrar* Ska banne mig tvinga honom att spela Tjejsnack bara för det!

Har lillasysters gamla spel här hemma. Man får uppgifter såsom att dansa till första bästa låt på radion, sminka sig fult, berätta vem man är kär i och andra meningsfulla saker. Det kan han fan ha, MC-Nytt-Manfred!

Har jag sagt att ungen har världens bästa gudföräldrar? De är underbara allihop. Puss på dem!

Annars ser jag mest framemot mässan i Göteborg i januari. Blir roligt att få träffa folk vi annars mest ser under hojsäsongen, och få beundra Hulstern igen. MC-Nytt kommer ha en riktigt bra plats mitt i mässhallen, så det kan bli hur roligt som helst. Ser framemot det!

6 kommentarer:

Anna sa...

Är det DÄR mitt gamla tjejsnack är?! Jag har saknat det så ;)

Kajsas skolklass sa...

Ooh! Tjejsnack. Long time no see...

Mian sa...

Japp, och min make spöade mig med hästlängder! Läge att bli bekymrad?

Faktum är att mamma hade spelet i sin källare, och att jag plockade hit det. :-)

Fula tanten sa...

Jag har ta mig fanken aldrig provat det spelet, det måste vi spela när jag kommer över nästa gång! :-)

Anonym sa...

Jag har missat spela det jag också.

Mian sa...

Ni har missat det eftersom ni är för gamla. :-) Jag är egentligen också för gammal, men jag har en lillasyster som var snäll och lät mig vara med ändå...