lördag 12 december 2009

Teknikens under

Ja, jag är jätteteknisk. Dessutom är jag oerhört road av tekniska prylar. Jag blir väldigt glad och förväntansfull då det är dags att inviga en ny teknisk sak. Däremot är jag lite petig i det avseendet att jag inte gillar att felsöka och försöka få tekiska under att fungera. Jag gillar heller inte då det känns som jag gjort ett nedbyte från en tekikpryl till en annan... Komma till saken? Okej. Så här är det, jag har skaffat en Sony Ericsson Aino i veckan. Att surfa med en var inte så roligt som med den förra mobilen, och jag fattar inte hur jag ska komma igång och blogga med den. Har jag tappat min tekniska ådra, eller vad är det frågan om? Måste reda ut det här, för så här kan vi ju inte ha det!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Oj, värstingmobilen...den vill jag gärna ha en liten recension om sen. :-)

Lasse sa...

Det är ett tecken på att man börjar bli gammal när man lessnar på ny teknik. ;)