lördag 15 december 2007

Pappor

Mja, min pappa har ju sina goda sidor också. Han är bara ganska ojämn ibland. Måste dock erkänna att under de senaste åren, då jag varit sur på honom, har han plötsligt överraskat och gjort mig väldigt glad. Kanske blir det mer spännande på så sätt? Nåväl, nu känns det bra att åka dit och träffa honom i morgon. Min gamle konstige pappa.

Och julfirandet går framåt. I morse lyssnade vi på julmusik (Minna diggade verkligen Elvis, vilket var fascinerande att se) till frukosten, och jag har börjat planera julmaten. Att jag bara har kommit till planeringsstadiet vad gäller maten är rätt ovanligt för att vara mig, men det känns okej. En annan ovanlig sak är att jag har en liten jordhög på golvet, och inte har några planer på att dammsuga ikväll. DET är stort!

Inga kommentarer: